I love my life ... I hate my life .... I love my life .... I hate my life ....

Vet inte vad som har hänt med mig. Har värsta ostabila humöret. Det går upp och ner hela tiden som värsta karusellen. Men jag vet inte. Det kanske är den veckan för mig nu ;)

Lång dag i skolan idag i alla fall. Ganska segt. En del hålor. Nu sitter jag i bilen påväg in till Ystad. Vi ska in och fira mormors 65-års dag. Ska kolla på deras nya lägenhet med. Ska bli kul. Men är ganska trött. Haha :-p

Hoppas det är god mat i alla fall för jag är hungrig xD

Dagen i skolan imorgon blir nog med ganska lång. Vet inte riktigt när jag slutar. Ska ha kick off på UF-projektet. Känns som värsta utmaningen med UF. Men samtidigt så ska det bli riktigt kul.

Nu måste jag gå.
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0