100 saker jag vill göra innan jag dör (än så länge)

Har hunnit skriva typ 40 punkter än så länge. Tänkte inte stressa fram något. Det får ta den tiden det tar. Har med vissa klassika saker och vissa konstiga saker. haha. 

 

1.    Besöka världens alla kontinenter

2.    Utöva välgörenhet i Sverige

3.    Utöva välgörenhet utomlands

4.    Köpa en sportbil

5.    Köpa en chokladfontän

6.    Hälsa på en Hollywood kändis

7.    Ta studenten

8.    Flytta hemifrån

9.    Lära mig surfa

10.  Köpa en motorcykel

11.  Lära mig spela golf

12.  Resa iväg på en äventyrsresa i flera månader

13.  Köpa ett hus utomlands

14.  Köpa en lägenhet/hus utan lånade pengar

15.  Klättra i karriären

16.  Simma med delfiner

17.  Vara uppe i frihetsgudinnan

18.  Se Eiffeltornet

19.  Ta en examen från universitet

20.  Prata flytande engelska

21.  Prata 10 olika språk

22.  Hoppa fallskärm

23.  Lära mig att spela ett instrument

24.  Besöka 122 länder (50 %)

25.  Medverka i en film/tv

26.  Köra en golfbil

27.  Bada i en offentlig fontän

28.  Lära mig dansa klassisk dans

29.  Köpa en klocka som kostar mer än 50.000 kronor

30.  Gå in i en dyr klädesaffär. Plocka kläder utan att kolla på priset eller prova. Betala.

31.  Bli mer teknisk

32.  Sitta i en polisbil

33.  Åka på safari

34.  Spotta ner i poolen

35.  Skriva en insändare

36.  Sova under bar himmel

37.  Sälja mina egna fotografier

38.  Säga upp mig från ett jobb

39.  Skaffa hund

40.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0