Cause I have a bad day ...

Idag har inte varit någon rolig dag. Gick in till Lena som är vår SYV eller vad man ska kalla henne. Har frågat henne innan om Matte C betyget kommer räknas när jag söker vidare till en utbildning där matte C kursen krävs. Innan har hon sagt att det räckte att läsa kursen och få godkänt i den för den kommer ändå inte räknas sen. Men idag så svarade hon att jo visst kommer den att räknas. BAJS, MÖG KUKEN!! Ja ungefär sådär sur blev jag. Så nu måste jag börja satsa på den kursen så att jag kan få VG. Orkar verkligen inte. Hade varit så skönt att bara få G i den. Slippa kämpa med det som en jävla gris. Nöff nöff. Såg hur mitt betyg sjönk till botten och min framtid försvann när hon sa att kursen räknades. 
 
Men efter att ha tittat runt på lite olika utbildningar nu ikväll så känns det lite bättre. Kollade lite på Göteborgs handelshögsskola och den verkade ganska bra. Kanske inte kommer in på precis den inriktningen som jag vill men det finns liknande som jag har möjlighet att komma in på. Har även bestämt mig för att jag ska göra högskoleprovet till våren igen. Fick 1,0 utan att plugga någonting alls. Så om jag pluggar stenhårt kanske jag kan få ett resultat som är värt att söka på. 
 
Framtiden snurrar i mitt huvud och det gör mig spyfärdig. 
 
BYE BYE 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0