Stressigt jullov

Tänkte berätta lite kort om mitt stressiga jullov. Mina jullov är alltid lite smått stressiga såhär i början men det brukar lugna ner sig efter ett tag. 

22 December - Jobbar, har precis varit sjuk. 

23 december - Skriver på min engelska men råkar somna i soffan. (Engelskan skulle varit inlämnad den 20. Men eftersom jag var sjuk så fick jag lite extra tid. Han sa att jag skulle lämna in den så fort jag blev frisk. (Den är fortfarande inte inlämnad)
 
 
24 december - firade jul. Gott nytt jul !!
 
25 december - Tränade, pluggade och åt traditionsenlig dagen efter middag med familjen. 
 
26 december - Hade traditionsenlig familjedag med familjen. Bowling och skridskor detta året. Åkte till Kstad på kvällen.
 
27 december - Upp i ottan för att ta tåget ner till Skurup. Klockan 10 kom det gäster (vänner till familjen som vi inte har sett på evigheter) för att äta frukost. När gästerna har gått har vi 20 minuter på oss innan vi ska vara upp vid tåget för att åka till Tivoli med stora familjen Ahlgren. (Present till farmor) Hänger på tivoli. 
 
28 december - Stiga upp tidigt för att åka till Emporia. Stressa igenom de sista butikerna för att brodern måste hem så att han kunde åka till Ystad. På kvällen får jag äntligen lite chill tid. Tränar och träffar E och L snabbt. 
 
Ja detta är mitt lov än så länge. Kanske inte låter så jätte stressigt men det har kännts väldigt stressigt. Alla dagar har bara flytit ihop. Imorgon ska jag äntligen få sova hur länge jag vill. Dock ska vi vara hos M och M på middag klockan 15. Jag hoppas att jag har tid att städa lite på vinden med. Hade varit skönt. Vill få ihop alla mina saker i en låda. Sen på söndag ska jag och Jenny äntligen få en heldag tillsammans. Trodde vi skulle träffas mkt detta lovet. Men så har det inte blivit än så länge. Lovet är dock inte slut än. 
 
Myyyycket text. Men äsch ni har lov. Ni har säkert tid att läsa :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0