Florida

Hali hallå!! Sitter i vårt hus nu som ligger i Hollywood typ vid Miami. Resan hit gick bra men lite sorligt att lämna Mexico... trivdes så bra där. Vi har varit och handlat lite och hunnit ätit middag. Idag blev det grillat här hemma... de andra dagarna äter vi nog ute. Kommer nog uppdatera ganska ofta nu när vi är här. Internet är snabbare här .. fast det är genom sladd och inte trådlöst så måste tyvärr sitta vid ett dumt skrivbord.
I alla fall så är huset fint invändigt och lite hemtrevligt men däremot trädgården ser för jävlig ut. Hemsk. Och området vi bor i verkar vara värsta gangstah området. Men eftersom vi inte ska vara här så länge så hoppas vi att ingen gör inbrott och mördar oss.
Imorgon bitti så börjar vi dagen med flingor haha ... och sen är det dags för shopping på Sawgrass. Ska bli så härligt. Jag hoppas att jag hittar mycket. Ska försöka lägga upp lite fler bilder nu med när internet är lite snabbare. Dock så är det ju inte jätte snabbt.
Hoppas allting är bra där hemma. Äntligen kan jag komma in och läsa på Linnéas blogg nu med och har läst igenom allting jag har missat. Nu ska jag gå och äta Ben och Jerrys. Bye Bye =)

Kommentarer
Postat av: L

Låter gött broh! Men hur är vädret? engligt alla appar och grejer ska vädret va piss, vill inte ha regn i två veckor haha. Längta inte hem min vän,här är kallt ännu mer snö och johan glans beskrivning av svverige stämmer in exakt nu. NJUT, o ät mycket BJ ihihihih. GLÖM INTE COLD STONE, FLAVOUR: FOUNDERS FAVORITE!:D

2012-02-07 @ 11:14:51
Postat av: elin

skriver likadant som linnéa, hur är vädret?? är så jävla orolig att jag ska åka till regn. ha det skit bra längta inte hem kramar från hylta hilllllllsss

2012-02-07 @ 13:11:29

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0