Bored

Jag är lite smått uttråkad ikväll. Har ingenting att göra men samtidigt så pallar jag inte heller göra något. Är så sjukt trött, gick upp halv fem imorse. Allting gick bra på bilskolan. Gick bra i skolan idag med. Det är faktiskt kul att gå i skolan har jag kommit fram till. Sen har jag även kommit fram till att det ska bli roligt att åka iväg till Mexico. Men mest längtar jag nog till Miami och de goda flingorna ... haha så stört!!
Ska ta lite sovmorgon imorgon men annars är det fullt upp med plugg, övningskörning och träning. Längtar tills på söndag då jag ska träna. Så skönt det är. Nu får ni ha det !!!!
Senast i Miami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0