Ett kort inlägg

Älskar värme, färgen börjar gå mot brun nu istället för röd, imorgon är det utflykt som gäller, kommer åka mycket buss imorgon. Detta internet är inte bara segt utan vissa hemsidor är blockerade. Typ alla nyhetssajter som expressen och sånt men även de flesta bloggarna. För visso är det bara två bloggar jag har koll på när jag är ute och reser och det är Elins och Linnéas. Men tyvärr så är Linnéas blogg blockerad här borta. Men jag kan läsa Elins i alla fall. Så jag har lite koll på vad som händer. Saknar er mina homies. Saknar dock inte alls Sverige och allt annat skit.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Broh saknar dig med!!!!! Finns inget kul att läsa på min blogg så det är lungt!;) njut av värmen gick upp kl 6 i morse mörkt som i ett anus kallt som i en jävla frysbox och trött som en tonåring. Snälla njut min vän, här finns inget kul och ert hus står kvar dock lite mörkt hehe!!;) H D!!:-)

2012-01-31 @ 11:20:43

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0