Saturday

Då var det lördag idag även om det känns som en söndag. Kan bero på att jag vaknade upp bakfull som ett svin. I alla fall så var Mormor och Morfar här vid elva tiden och åt frukost med oss. Skulle egentligen stiga upp klockan tio och börja plugga men det gick inte så bra. Mamma väckte mig kvart i elva. Wihoo !! Så efter frukosten skulle jag ta tag i min matte, det är prov på måndag. Men nä jag är verkligen inte taggad för plugg idag. Bara gör massa annat hela tiden. Har pluggat lite Juridik i alla fall. Har läst ett kapitel. Har prov på det på tisdag. Men det jag har gjort mest idag är att spela bilspel på min iPhone. Känns ju toppen !! Har inte alls ångest !!

Längtar i alla fall till ikväll då ska jag bara chilla och kolla på Mission Impossible Three :)

Ni får Ha det bra så pluggar (spelar) jag vidare :)



https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/907806/images/2012/pic_185464590.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0