Guten morgen

Ja som vanligt har Johan sovit länge. Vet inte om jag ska ha dåligt samvete eller inte hihi. Har ändå inget annat att göra så kan lika bra sova haha. Okej kanske har lite andra saker att göra men ändå.

I alla fall så är jag nu ledig fram till på fredag. På fredag blir det party på saritslöv och sen lördag, söndag jobbar jag inne i Limhamn. Vill egentligen inte jobba lördagen för vill kunna partya riktigt hårt och vara upp till det blir morgon men men, What to do ?

Sen veckan efter det så är jag ledig måndag och sen på onsdag bär det upp till Peace and Love. Undra hur det ska bli att köra i tio timmar. Men det ska nog gå bra :-p

Bye bye
Nu ska jag ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0