Snart helg

Längtar till helgen. Ska bli skönt att få slappna av i alla fall en dag. De senaste dagarna har varit kaos. Riktigt mkt att göra. Igår var jag hemma vid sju på kvällen. Sen är det bara att äta och plugga för sedan stiga upp vid fem på morgonen igen. Har haft körlektion varje dag denna veckan. Men eftersom jag hade körlektion imorse så slutar jag som vanligt idag. Det var väldigt skönt att slippa stanna kvar. Dock så ska jag köra mörkerkörning imorgon så då börjar det inte förrän klockan 17:30 och sen är jag färdig vid åtta och kanske hemma vid nio tiden.
Tur att hela detta saken. Förmodligen tar slut på fredag. Hahah blir nervös bara jag tänker på det. Men förhoppningsvis går det bra. Annars bara fortsätter jag i samma jävla träsk !! Nä jag måste klara det, så är det bara !!
Nu ska jag plugga danska.
BYE BYE
Random sommarbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0