Chillar

Så jäkla härligt. Sedan jag kom hem idag har jag inte pluggat ett skit. Har bara chillat. Hade svenska NP muntliga idag och det gick bra. Fast trodde verkligen det gick skit så det var skönt !!
Har kollat ett Big Brother avsnitt (ligger en vecka efter) blir så trör på Amandus. Han bara bölar hela tiden. Ja själv är jag totalt känslokall. Jag har inga känslor.
Resten av veckan så har jag typ bara ett prov kvar och lite andra saker. Sen på fredag så åker jag till Hässleholm för att jobba på siesta. Kommer väl tillbaka på söndag igen. Ska bli ganska kul tror jag. Skönt att få in pengar snart igen haha är snart fattig !!
Bjuder på en fin fin bild !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0