Thursday

Sitter här och försöker skriva ihop ett svenska arbete men det går väldigt trögt. Tror min hjärna behöver lite vila så tänkte gå ut och sätta mig i soffan. Imorgon är det fredag och det är väl skönt. På kvällen tar jag bilen och sen bär det av mot Blekinge för att jobba under lördagen. Ska ha två kompisar med mig så ska bli kul. Första gången för den ena.
Ska i alla fall bara jobba lördagen så kör ner sen igen på kvällen så är väl hemma typ vid midnatt. Sen på söndagen tror jag att jag ska till Anna och sen ska jag plugga på historia för att har muntligt prov på måndagen. Annars tror jag att nästa vecka blir ganska lugn ändå. Många lektioner som faller bort.
Jag har klippt mig med som man kanske kan se. Vet inte riktigt om jag är nöjd. Just nu är jag väldigt trött på mitt hår. Vet inte vad jag ska göra med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0