The Weekend

Hej mina kära två bloggläsare. 
 
Klockan börjar närma sig två och jag har precis lagt mig i sängen. Har haft en bra helg såhär långt och tänkte berätta lite om den. 
 
I fredags så åkte pappa och jag över till Köpenhamn. Trodde det skulle bli lite awkward men nä det blev hur härligt som helst. Det var kul att ha lite kvalitetstid med fadern. Vi åkte till Köpenhamn vid ett tiden på dagen och var hemma i skurup igen lite efter midnatt. 
 
På lördagen så sov jag ganska länge. Det var jätte skönt. Längesedan min kropp fick riktigt god natts sömn. Sen så körde jag in till malmö. Hämtade Oliver i Svittedala. Mötte upp dem andra och åt på donken. Jag åt Double beef för första gången. Riktigt jäkla god hamburgare även om det blev riktigt kladdigt. Sedan så gick vi och såg TED. Riktigt bra film. Satt och flabbade typ hela tiden. Ibland kunde jag inte sluta och folk tittade snett på mig. Hahah. 
 
Bion var ganska tidigt så när jag kom hem var klockan inte mer än elva på kvällen och jag hade alldeles för mycket energi kvar i kroppen. Så jag började städa mitt rum och fixa lite småsaker som har behövts fixa innan. Skönt att man får sånna anfall ibland. Har även börjat planera nästa vecka. Blir mycket och göra. Ska upp till v
Växjö två gånger till exempel. Men det blir en rolig vecka. 
 
Nu ska jag googla runt lite och se om jag hittar något spännande att göra efter studenten. Imorgon hoppas jag ha mycket energi så jag kan bocka av en del saker på TO-DO listan. 
 
OXE 
Johan 
ted5.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0