Växjö tomorrow

Denna veckan ska jag upp till Växjö två gånger. Den första gången är imorgon och den andra på lördag. På lördag är en överraskningspresent till mormor och morfar. Imorgon åker jag upp där med tåg. Mamma och pappa kör bil upp tidigare på dagen.
Vi ska se Johan Glans !!!!! Det ska bli så kul !! Hoppas han är riktigt bra. Jag längtar. Om jag inte fattar skämten så gör det ju ingenting för kommer ändå se samma föreställning en gång till i Februari. Haha xD

Nu ska jag sova så jag pallar den låååånga dagen imorgon. Hoppas att vår lektion slutar vid tre imorgon med så lärarna inte ser när jag smiter iväg till tåget :-/

God natt snyggingar !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0