Fääääääst

Håret är rufsigt, skjortan är skrynklig, skorna är skitiga och paketen är inslagen i julpapper. Nu kör vi fäääässt !! Jag hade egentligen velat bli helt packad ikväll men jag vet inte riktig om spriten räcker. Jag har jätte lite minttu som är 50 % vi får hoppas den gör susen tillsammans med ölen. Haha så sorligt att jag gör ett halv inlägg om sprit. Vad hände med mig ? Innan var jag nykterist och forever alone. Nu skickar jag sexsms med min flickvän och går på fäääst varje helg. Men det är kul så länge det vara. Tror bara det är en tillfällig period.

Sitter på tåget i alla fall till Malmö. Idag ska Robin firas även om det var ett tag sen han fyllde 18. Men men fest som fäääst. Är helt övertaggad så kommer säkert bli skittråkigt bara för det. Men vi hoppas på att det blir kul.

Vill också passa på att säga grattis till min grymma vän Elin som fyller 19 idag. Hurra hurra för vår fina vään.

Bye bye
Bjuder på en bild på den fina presenten.
I paketet ligger en makini som jag fick i 18 års present och nu tänkte jag ge vidare den. Haha hur snål får man bli ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0