Saturday

Har gått och lagt mig i Rickards säng. Mår kanske inte jätte bra så mamma tyckte jag skulle lägga mig. Och eftersom jag fortfarande är 10 år gammal i detta huset så gör jag som mamma säger.

Inatt så sov min fina här. Lika underbart som vanligt. Blev kanske inte så mkt sömn. Somnade vid fyra och vaknade typ vid tolv. Även om vi inte gick upp från sängen förrän vid tre. Haha. Känns lika hemskt som vanligt att säga hej då och veta att man inte kommer träffas på ett tag men men så är det.

Min kompis Robin fyller 18 år idag och detta hade vi bestämt sen innan att fira med en öl på någon pub. När vi bestämde det så var jag taggad men nu vill jag inte alls haha. Men känns lite hemskt att svika min kompis på hans födelsedag så får väl så snällt bege mig in till Malmö snart. Skulle träffas klockan 22 på centralen. Men först måste jag duscha.

Sen imorgon så är det dags för mama monster !!! Ska bli så jäkla roligt !! Jag längtar. Tror det kommer bli skit bra !! :-D

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0