50 dagar

Äntligen en dag med lite sovmorgon. Vaknade innan klockan ringde och ska alldeles strax stiga upp. Skönt att bara ligga och slappa i sängen. Längesedan jag gjorde det.

Idag är det 50 dagar kvar och det känns skit bra !! Dagen ska bli så underbar !! Även om jag kommer få lite ångest över livet. Men det får man ju ta.

För övrigt så är jag inne på elininamerica typ tusen gånger om dagen. Haha. De första inläggen kändes så overkliga, man har läst massa andra bloggar om folk som åker utomlands men nu är det tjejen jag har känt i hela mitt liv som är på andra sidan jorden. Men det är häftigt !! Jag blir imponerad av allting och lite smått avundsjuk. Hoppas allting går bra med familjen nu.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0