Thursday

Här sitter jag i min fåtölj och skriver ett fett jävla arbete. Det är fett jävla drygt !! Mest för att ni frågade !! Men det går framåt i alla fall så det är skönt. Idag går jag i skolan mellan 12 och 14 så det känns lagom bra. Steg ändå upp vid 7 imorse för att skriva på den här skiten. Ska bli så skönt när det är färdigt. Inlämning imorgon. 
 
Ikväll så är det dags för DTM kväll !! Ska bli kuuuull !! Vi hade tänkt måla en dinosarie och nä vi är inte efterblivna. 
Sista kvällen innan Elin drar iväg på semester. 
Jag längtar fruktansvärt mycket till studenten just nu. Känns så perfekt att sluta efter 3 år. Jag har värsta känslan av att jag känner mig klar med Gymnasiet och hela den grejen och nu är det dags att bli lite vuxen och anta nya utmaningar. 
 
På tal om att bli vuxen så ställde jag mig i bostadsköer igår. I Lund kunde man bara ställa sig i den normala kommunala bostadskön, stundetbostäderna kan man inte köa till förrän man blivit antagen. Men jag står i kö till de kommunala i alla fall. 
Sen har jag även ställt mig i Göteborgs kö och där gick det att ställa sig i studentkön. Så nu samlar jag poäng i två olika städer. Så hoppas vi att allting går bra sen. Snacka om att det börja bli allvar nu. Vuxenpoängen trillar in !!
 
Ha det bra !! Nu ska jag gå och kissa :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0