Universitet - igen

Nu tror jag att jag är färdig med ansökan. Kommer dock inte skicka iväg den förrän typ sista dagen (15 april) eftersom att jag vill tänka över allting typ tusen gånger igen. Om jag kommer in på någon högt upp på listan så stryks resten, därför är det viktigt att de står i rätt ordning. Till exempel om jag kommer in i Lund som står överst så har jag ingen chans att komma in på de andra som står under. 
 
Såhär ser min ansökan ut i alla fall .. 
 
1. Lunds universitet - Ekonomi
 
2. Göteborgs universitet - Ekonomi. Engelsk inriktning.
 
3. Göteborgs universitet - Ekonomi. Kinesisk inriktning.
 
4. Uppsala universitet - Ekonomi 
 
5. Internationella handelshögskolan i Jönköping - Ekonomi 
 
6. Stockholms universitet - Ekonomi 
 
7. Göteborgs universitet - Ekonomi. Tysk inriktning. 
 
8. Stockholms universitet - Ekonomi och IT. 
 
9. Södertörns högskola (utanför stockholm) - Ekonomi. 
 
10. Örebro universitet - Ekonomi. 
 
Jag vet. Man kan nästan tro att jag gillar ekonomi. Jag hoppas att jag kommer in i Lund, men förmodligen hamnar jag på Kinesisk inriktning i Göteborg. Men jag kommer inte gråta floder för det precis, det kommer bli intressant. 
 
Nu ska jag ta och leta efter lite mat i kylskåpet. See yah !! West side !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0