Nollning !!! Tagga !! Novischvecka 2013

Nästa vecka blir en annorlunda vecka för min del. Det är dags för nollning, det som kallas Novischveckan för oss ekonomi elever i Lund. Det blir en massa utmaningar och en jäkla massa fest. Innan så har jag inte alls varit taggad på detta utan bara velat hoppa över veckan. Men nu är jag faktiskt riktigt taggad, det ska bli kul att festa en massa och träffa nya människor. Vara töntig och klä ut sig och sånt där. 
 
Denna veckan innebär också att jag ska bo på vandrarhem i Malmö. Bestämde mig eftersom att tågen slutar gå till Skurup klockan 23 på kvällen på vardagarna och det är alldeles för tidigt om man ska hinna festa hela natten lång. Så det ska bli intressant. Ska bo i en sovsal tillsammans med 20 andra människor som jag inte känner. Haha de lär hata mig när jag kommer in mitt i natten helt packad !! 
 
På denna länken så kan se vad jag ska göra under dagarna: LÄNKEN !! 
 
Så ingen större uppdateringar kan väntas från mig denna veckan. 
 
Puss och kram !! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0