En sån där nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? 

Känns som jag har gjort sjukt många saker. Detta året har liksom varit väldigt långt på något sätt. Men jag får nog säga att jag har åkt på resor med någon annan än familjen. Både London och Barcelona. 
 
Har du några nyårslöfte? 

Är inget fan av nyårslöfte precis. Bestämmer jag för att ändra någonting så gör jag det nog den dagen jag kommer på det. Orka vänta till nyår liksom. Men jag kan väl säga som så att jag ska våga mer. Våga drömma och våga göra sakerna i verklighet. 
 
Bästa köpet? 

Tänkte först på bilen men det var förra året. Men gymkortet får det bli :) 
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 

Haha inte vad jag vet. Men något år till sen får man väl bli farbror. Det låter så gammalt ... 
 
Vilka länder besökte du?

Danmark, Sverige, Spanien, England. 
 
Vad önskar du att du hade gjort mindre? 

Oroat mig för saker. Allting löser sig. 
Bästa minnet från 2013? 

Jag får nog säga studendagen. Den var något häftigt. Dock tror jag att jag kanske hade lite för stora förväntingar. Det är ju bara en dag och den går över så snabbt. Blää bara jag pratar om det så blir jag helt deppig!! TA MIG TILLBAKA!!
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 

När min bror kom hem och berättade att han skulle fria till sin flickvän. Hur underbart? Dog lite där. 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Jag tror att jag var gladare. Det har varit ett härligt år. 
 
Favoritprogram på tv? 

Har ingen speciell favorit. Men 112 Aina. Sen Breaking Bad som inte går på tv men ändå. 
 
Är det något du sakna år 2013 som du vill ha år 2014? 

En långdistansresa. USA eller Australien är siktet inställt på. Men det kommer ta långt tid att spara, jag vet. 
 
Vad ser du mest framemot år 2014? 

Oj mycket saker. Handla på systemet. Förmodligen få ett nytt sommarjobb (fast det är blandade känslor). Få hem Elin min ven. Flytta hemmaifrån och förmodligen bli sambo. Fortsätta bygga på min kropp. Ut och föreläsa om UF på skolor. (Om jag nu får jobbet och har plats i mitt schema.) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0