Tentavecka

På fredag har jag tenta och hela denna veckan har jag egen pluggtid, alltså inga föreläsningar eller lektioner. Känns fett konstigt men ändå skönt. Dock blir man lite knäpp i huvudet av att gå här hemma alldeles själv och plugga som en liten nörd. Dessutom stinker jag skit eftersom jag inte har duschat på ett par dagar, haha!! Har i alla fall skrivit klart sammanfattningen nu så nu ska jag bara trycka in den i min lilla hjärna så får vi väl se hur det går. Ska nog åka till Lund imorgon ändå för att hämta ut en bok. Nästa kurs som börjar nästa vecka har lagt till tre nya böcker. Till en kostnad av typ totalt 1000 kr. Känns väldigt nödvändigt, precis i den månaden när man ska köpa julklappar och skit med, livet leker. Det som känns mest önödigt är att vi bara kommer använda böckerna i en vecka innan det är dags för den tentan. Dock fortsätter kursen sen och avslutas med en inlämning i Januari men äääändå. Inlämningen är i grupp med, så får väl sitta på skype under julen med mina gruppkamrater och jobba. Haha jag låter så bitter. Men nä det är faktiskt inte så farligt, känns som tempot har minskat en hel del och det är inte lika jobbigt längre. Men denna veckan så gäller det verkligen att hålla uppe självdisciplinen. Gå upp i tid på morgonen även om ingen märker om du ligger kvar lite, inte sitta på facebook eller sitta och blogga ...
 
Mamma och Pappa är inne och handlar julklappar idag, så ska åka in till Malmö sen och äta på Vapiano med dem. Så slipper jag laga middag, ska blir riktigt mumsigt. 
 
Har blivit en hel del festande denna veckan så efter tentan blir det ingen tentafest för mig utan jag ska nog åka till min flickvän istället och bara ta det lugnt och förhoppningsvis se idol finalen. Ska bli skönt att inte göra någonting. Kanske ska jobba på söndagen med, vi får se, är ju lite julmarknader och sånt nu. 
 
Hoppas att ni har det bra där ute i världen. Ses en annan dag. 
 
En bild från vår stockholms resa. Eller hur är jag snygg ? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0