Bajs ...

Kan inte sova. Ligger och lyssnar på sorliga låtar och lipar. Pallar inte mer. Detta är nog första kvällen som jag på riktigt känner att jag saknar mina föräldrar. Hade bara varit så skönt att ha dem här nu. Men mest av allt mår jag nog skit över att studenten närmar sig för varje dag som går. Alla bara pratar om det hela tiden och jag ser oftast fram emot det men ibland så vill jag verkligen inte !! Vet inte vad jag vill syssla med, pallar inte plugga vidare men känner ändå att jag vill göra det på något sätt. Sen har jag så svårt att veta vad jag själv vill och vad andra vill. Känner mig själv så dåligt att jag inte vet vad jag vill.

Imorgon bitti ska jag på möte, där kommer finnas massa människor som är chefer och affärsmän. Kan ju vara därför jag tänker på det. Måste agera professionellt imorgon och vara social. På med skjortan och fram med massa samtalsämnen. Helst av allt hade jag bara velat krypa ner i de mjukaste och största kläderna jag har och bara försvinna i soffan. Det hade varit så skönt. Vill inte bli vuxen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0