Great Weekend

Hej hopp gummisnopp !! 
 
Har haft en jätte bra weekend. I fredags så var det DTM kväll och det var väldigt roligt och ooootroligt gott med pizza !! Sen i lördags så kom min Jenny hit. På kvällen så åkte vi till Malmö för att käka på Mando men där var värsta kön in och vi pallade inte vänta så gick till TGI Fridays istället. Blev hur bra som helst. Jätte gott. 
 
Sen idag så har vi legat i sängen, varit ute och gjort min fotoläxa uppe i bräkne. Till middag så blev det lasagne och vi har även hunnit med att boka hotell. Längtar !! Fick även reda på att jag tydligen har tre bloggläsare. Så hej Jenny !! 
 
Söndag kväll nu och det är ångest. Detta är nog första gången som jag verkligen saknar mina föräldrar sen dem åkte. Hade varit skönt att haft de här nu. Men samtidigt har jag så mycket plugg att göra så skönt att det är lugnt och tyst i huset. Har ångest över skolan imorgon med. Men det är bara denna veckan med sen är det Vecka 5. Ska bli skönt. Kan berätta om vecka 5 en annan dag. Den är lite annorlunda. 
 
Nu ska jag plugga vidare. Puss!
 
Min älskling gillar att vara med på bild. Not ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0