I'm sad, very sad

För några veckor sedan tappade jag bort mitt fodral till min iPhone. Lite tragiskt då jag verkligen var nöjd med detta fodralet och det hade ändå kostat en peng. Sen dess har jag inte haft något skal för jag har inte tagit tummen ur röven och köpt ett. Så idag när jag går ur bilen nere vid gymmet så åker mobilen ur och hamnar på asfalten där det även är lite is kvar sen vintern. Så nu har glaset spruckit där bak, typ precis vid kameran. Det är inte så farligt egentligen bara lite surt. Kameran verkar dock fungera bra än så länge. 
 
Jag ska nog önska mig ett. Har inte riktigt koll på vad sånna skydd kostar men det finns ju både jätte billiga och helt dyra. Annars köper jag nog ett i London om jag hittar något där. 
 
BTW: Potatismosen blev helt okej. Lite salt, eller väldigt salt. Men ändå. 
Nu ska jag diska så att jag kommer i säng någon gång. Imorgon måste jag verkligen göra UF. Har inte gjort något idag. Är så lat. Börjar tappa motivationen. 
 
BYE BYE 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0