2 dagar kvar

Det känns overkligt att om endast 2 dagar så är jag förmodligen hes som fan och lagom full också. Det har hänt mycket den senaste tiden och jag har knappt hunnit berätta något här i bloggen. Har ju inte ens hunnit göra ett riktigt inlägg om barcelona. 
 
Men alltså jag börjar bli nervös inför studenten, jag vet inte varför. Men det är så mycket saker som ska klicka och hela dagen är ju smockad med olika saker som man ska göra. Men jag har börjat längta en hel del även om det är oerhört skönt att ha det framför sig och jag hade kunnat vänta typ en vecka till innan det var dags. Kommer sakna allting med skolan, lärarna, maten, klasskamraterna (inte alla såklart), hela atmosfären. Jag har haft tre jävligt roliga år och även om jag förmodligen börjar skolan till hösten igen så kommer det inte alls bli samma sak. Det är ju mycket mer eget och mycket mindre den här gemenskapen som skapas i en klass. Jag vill inte sluta :( Blääää !! 
 
2 dagar kvar i alla fall. Imorgon är det nationaldagen och vilodag. Allting med bord och mat och tårtor och mög ska förberedas och sen på fredag är det den stora dagen !! Ska njuta något fruktansvärt !! :D 
 
Det är lite hemskt att säga det, men jag har inte saknat dig så jätte mycket Elin. Men nu hade jag jätte gärna velat att du hade varit här. Hade velat att du skulle varit med på min studentdag, det hade varit så kul !! Men jag vet att du har det bra i USA och rockar loss som en liten bäver eller något. Linnéa och jag lovar att rocka loss totalt på fredag :D 
 
PUSS !! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner likadant, har inte saknat någon där hemma precis.. Men just nu så skulle jag vilja vara med på din student!! Hade varit så himla roligt, men jag ska be Linnea filma en massa så att jag kan se och jag tänker på dig här på andra sidan jordklotet!! Du klarar detta, kände likadant när det va dags för min student.. Men det är jävligt skönt ändå även om man alltid saknar det. Saknar fortfrande skolan ibland! Vi måste Skypa nästa vecka så får du berätta allt!!!!

2013-06-05 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0