A day off !

Har en ledig dag såhär mitt uppe i allting. Det har varit jätte skönt att sova ut idag. Dock känns det helt konstigt att vara hemma och ledig. Man har så mkt tid att man blir helt förvirrad vad man ska göra. Ska i alla fall försöka packa upp min väska och sen ikväll ska jag på bio med mina polare. Tänkte köra dit nu när Rolle är tillbaka !! Ska bli underbart !! Sen efter det ska jag hämta Jenny på centralen för imorgon så ska vi jobba i svittedala. Sen på söndag är jag ledig igen. Men det är bara för att det händer lite andra saker. Berättar i ett annat inlägg. Ska i alla fall iväg med mormor och morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0