Chill !!

Ligger och chillar uppe i kstad nu. I jennys säng utan Jenny haha. Hon åkte kl 6 imorse typ och jag är så jäkla avundsjuk. Känns som om alla tar studenten idag. Var man än kollar så är det fullt med studenter. Hela Facebook är fyllt med studenter. Buhu !! Jag vill med !!

Det ska i alla fall bli jätte roligt att se Jenny springa ut och önska henne grattis även om jag inte har någon present. Men hon ska få blommor av mig för första gången i alla fall.

Två timmar kvar och sen ska vi åka. Jaha vad gör man i två timmar i någon annans hus liksom ? ;)
Man kan ju inte gå runt och göra helikoptern precis Hahaha nä alltså förlåt jag börjar bli trött !! Vaknade typ tusen gånger inatt. Nu ska jag säga hej då så får jag väl gå och hitta på något :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0