Det var en gång en resa till Barcelona

Tänkte såhär nägra veckor efteråt berätta om resan till Barcelona. Tänkte berätta den med hjälp av bilder så tror jag att jag får med det mesta. Resan var skitrolig i alla fall även om jag hade hemlängtan ibland, typ när de blev ovänner och sånt. Men är väldigt glad att vi gjorde resan, för någon gång i sitt liv borde man ändå göra en så kallad "festresa", det är ju så roligt att bara spåra ur lite. 
 
Min resa började i Kristianstad för att jag hade hängt lite där. Så åkte jag tåg raka vägen till Kastrup och vårt flyg åkte typ mitt på dagen. Så härligt !! Annars brukar alltid flygresor innebära att man ska stiga upp skittidigt. Det bästa med flygresan dit var att vi hamnade vid nödutgångplatserna och där fick man extra stort benutrymme. Vi blev överlyckliga. Älskade de platserna!! Ni ser på bilderna hur mycket plats vi fick, har nog aldrig åkt med så mkt plats förr !! 

Under hela vår resa så gick vi vilse typ minst 20 gånger och allt vi skulle göra tog mer tid än vad vi hade planerat. Så även att hitta till vår lägenhet. Dessutom var det problem med betalningen och tydligen hade Fredde bara betalat 25 % av lägenheten och efter många om och men så fick vi lov att sova där en natt för att sedan föra över pengarna till hotellet dagen efter. Skit samma !! Lägenheten var jätte fin i alla fall. Väldigt ren och fräsch när vi kom i alla fall. Vi hade balkong typ längs hela lägenheten och sen hade vi en liten söt innergård med. Vi använde balkongen varje dag och åt frukost där. Det var så jäkla mysigt. Innergården använde vi bara till att torka handdukarna på. Jag och Fredde sov i sängarna och Robin låg i soffan som man vecklade ut till en ganska stor bäddsoffa. 
 
Vi köpte sprit på kastrup innan vi åkte och sen la vi ner det i vårt handbagage. När vi väl kommer fram så sätter jag min väska på ett bord och sen trillar den på något sätt ner i stengolvet. Så det rinner ut en hel Capten Morgan i min väska där det ligger både dator och hörlurar och en del andra viktiga saker. Som tur är så är skyddet till alla saker vattentäta så det blir ingen större skada mer än att allting luktar sprit. Mina hörlurar luktar fortfarande sprit xD 
 
Men nu tänkte jag sova. Så vi gör som så att del 2 kommer imorgon. God natt !! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0