ESC

Har haft en trevlig helg. Fredagen spenderades hemma även om mina kompisar gärna ville ha ut mig. Men jag pallade verkligen inte, det var så skönt att ligga i soffan.

Lördagen så drog jag, Robin, Jenny och hennes kompis Frida in för att se Eurovision i folkets park i Malmö. Det blev kaos. Var så mycket folk (flera tusen) där så vi tappade bort varandra och hittade inte varandra förrän röstningen började. Känns bra !! Kände mig som världens sämsta pojkvän !! I alla fall så hittade jag och Robin en liten gräsplätt precis framför skärmen. Det var trevligt i alla fall, härligt med allsång på låtarna. Speciellt när Stjernberg sjöng.
Hade ont i nacken och tinnitus när det var slut, men det är en annan sak.

Söndagen arbetade jag med mitt fotoprojekt hela dagen och förmodligen så är den kursen över nu.

Nu har jag börjat på min sista skolvecka någonsin på gymnasiet och det hela känns lite overkligt. Har bara mattekursen, kinesiska och UF kvar på schemat. Så det är ganska korta dagar. Men det är skönt, har tid att koncentrera mig på matten för på fredag är det nationella.

Bye bye

https://cdn2.cdnme.se/907806/6-3/pic_519a767bddf2b34f930eca10.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0