Lite bilder från Stockholm

Var på en liten resa i Stockholm för ett tag sedan tillsammans med min flickvän för att fira att vi hade ett år. Det var helt underbart och jätte mysigt. Hade soligt och fint hela tiden och det var underbart att efter att ha jobbat hela sommaren vara lite ledig. 
 
Vi åkte tåget dit för att det var billigt och hotellet låg typ precis bredvid centralen. Hotellet var jätte bra, sängarna var helt jävla amazing och frukosten var något över det vanliga. Första dagen var vi trötta och gjorde inte särskilt mycket. Vi åt middag på en restaurang som heter kryp in. Jätte mysig och det var så jäkla gott. Gå dit om ni är i Stockholm !!
 
Tisdagen så sprang vi runt och shoppade. Hittade en jätte fin skinnjacka som jag tyckte jag såg cool ut i som jag funderade på att köpa. Dock köpte jag aldrig den denna dagen utan köpte den på nätet när jag kom hem istället. Var tvungen att fundera lite över priset och sånt. Hittade också ett par svarta jeans som jag köpte. På kvällen åkte vi för att se Allsång på skansen. Det hade ösregnat precis innan vi kom dit så vi kunde få platser långt fram trots att vi bara var där två timmar innan det började. Efteråt så fick vi träffa Kim och Måns. 
 
Onsdagen var den bästa dagen !! Då hängde vi på gröna lund hela dagen !! Köpte åkband och sen sprang vi rundor bland karusellerna. Åkte den värsta berg- och dalbanan flera gånger och kärlekstunneln förmodligen dubbelt så många gånger, haha. 
 
Torsdagen var en sightseeing dag så vi sprang runder med alla asiater och lekte turister. Kollade in slottet och lite sånt. Var ute på havet med. På kvällen åkte vi hem och det var jätte sorligt för jag hade kunnat stanna i alla fall hela veckan ut. Älskade Stockholm och hotellet. 
 
Bilderna är från min kamera, har några fler men de får ni se en annan dag för de ligger på min mobil. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0