Skiter snart på mig ....

Om 4 timmar sitter jag i en sal på lunds universitet och skriver min livs första tenta. Veckorna sen jag började har varit väldigt jobbiga. Det är verkligen fullt ös medvetslös och mycket högre tempo än vad jag anade. Kan verkligen inte säga att jag kan allting inför tentan men det finns ju alltid omtentor. Så får väl försöka lugna ner mig själv så jag inte börjar hyperventilera på tentan. Skönt i alla fall att det inte är så stor betydelse vilket betyg man får, så länge man är godkänd så är det ju lugnt. 
 
Efter tentan idag ska jag bara chilla !! Så underbart det ska bli !! Sen imorgon kl 8 börjar vi med en ny kurs. Wihoo !! Tur att man är någorlunda intresserad av skiten ändå, annars hade det nog varit ganska kört. Ska upp till kstad efter skolan imorgon med, för nu har äntligen min flickvän kommit hem efter 2 lååååånga veckor i Teneriffa. 
 
Ni får ha det sååå bra !! Så ber vi till gud att det kommer saker på tentan som jag kan !! Höhö !! 
 
Bjuuuuder på en gammal gammal gammal bild från tiden då det var en stor graj att åka in till Ystad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0