Kraften har tagit slut

Johan har tenta imorgon. Men ärligt talat så vet jag inte om jag bryr mig längre. Är så trött på all den här tentastressen så det känns lite som jag redan har gått på sommarlov. Längtar fruktansvärt mycket. Ska bli så underbart skönt !! 

Var iväg och jobbade imorse med i Eslöv. Ja jag vet, jätte bra att planera in det dagen innan tenta. Men sån är jag. Var där helt själv, men det var en härlig klass så det gick hur bra som helst. Läraren skrev lite grann om mig sen på deras hemsida. Så ja nu är jag kändis, Se och Hör ringde precis och frågade om de fick göra en artikel om mig ;) 

http://www.eslov.se/utbildningforskola/gymnasieskola/bergagymnasiet/berganyhetervt2014/forelasningomuf.26561.html

Men nä nu ska jag fortsätta plugga till denna bajs tentan som jag inte ens bryr mig om. Sen på torsdag ska jag jobba och på lördag är det firande av svärmor. ;) 

Sen nästa vecka är det dags för en ny tenta. Känner mig som en hamster i ett hjul .. Haha .. Positiv kille !!



Köpte den här precis. Får väl ta och dra till Nova Lund en dag :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0