Senaste nytt från Johans liv

1. Tappade mobilen i munkmaskinen i helgen (180 grader varm frityrolja). Hela helgen har varit kaos. Men ja mobilen lever fortfarande tack vare mitt mega stora skal som jag har när jag jobbar. Dock går den inte och ringa med då mikrofonen och hörlurarna är igentäppta. :(

2. Ska få tillbaka Rolle i veckan. Ska bli underbart. Den har varit på lagning i typ en månad för det var svårt att hitta felet. Men nu är den alltså äntligen färdig. 

3. Jag ska klippa av mitt hår imorgon. Orkar verkligen inte med det längre. Förstår inte människor som har långt hår.

4. Lundakarnevalen börjar på fredag. Så det kommer bli en jäkla massa fest hela helgen. Men jag är taggad !!!!!! 



Tänkte mig någonting sånt här i frisyrväg. Ja tänk bort den snygga killen och tänk in mitt ansikte istället som är mkt rundare. Men ja ändå ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0