Anlänt till Doha

Nu är halva flygresan avklarad. Sitter nu på en flygplats i Doha och väntar på att få gå ombord på detta flygplanet. Allting har gått bra än så länge. Fick faktiskt god mat på planet och daim choklad bjöd de också på. Inte helt fel. 

Hann dock inte sova så många timmar. Kanske sover någon timme på detta flyget annars ska jag försöka hålla mig vaken för att få rätt på dygnet. 

Det var ganska små säten på flyget eller så är det bara jag som har växt. På alla håll, haha. 

Det flyget som jag ska gå på nu tar cirka 7 timmar. Så jag ska försöka fördriva tiden på bästa sätt. Har ingen bok med mig men tänkte rensa lite bilder ifrån min dator. Vi får väl se hur det går. 

På det förra flyget var det bara massa kineser och indier. Men här är det väldigt blandat. Hörde precis lite svenska och en del tyskar. 

Hoppas att ni har det bra där hemma. Allting flyter på bra här! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0